Pazartesi, Mart 02, 2015

Ermeniler vicdansızdır.

ERMENİLER VİCDANSIZDIR..



ÖN SÖZ: GERÇEK TARİHİ YAZANLARI,  BU KONUDA AKILCI VE CESURCA MÜCADELE VERENLERİ ÖZENLE KORUMALI VE YALNIZ BIRAKMAMALIYIZ.
Fevzi Moray 26 Şubat 2015
Sevgili dostlarım  26 Şubat 1992 yılında Azerbaycan’ın Hocalı mevkinde Ermenilerce  soydaşlarımıza yapılan  katliamının olduğu bölgeye çok yakın bir vatan toprağında  hudut tabur komutanı idim.   Ermenilerin   tarihe geçen o vahşet dolu   uygulamalarını bilen bir kişi olarak,  Şubat ayı geldiğinde inanın içim ürperiyor ve kanım çekiliyor. Anılan ayda  sözde Ermenistan meselesi’  temcit pilavı gibi  masamızın ana menüsü olunca bu güne kadar haklı davamızı savunmayanlardan da nefret ettiğimi bilmenizi istiyorum. 

Kanla yazılarak harp ceridesine dönüşmüş   gerçek tarihimizi dünya kamu oyuna kabul ettirmeyi başaramamamızın  bana göre en önemli nedeni , “bizi yönettiğini sananların diplomatik başarısızlıkları dır .  ” Diğer bir adı da  “Siyasi Güç” olan ,  günümüz savaşının en etkili silahını - diplomasi-   maalesef kullanamadık, kullandırtmadılar emperyalistler ve onların içimizdeki  kuklaları..

Yukarıdaki tespitin farkına varmak ve telafisi için amansızca mücadele etmek ;
Uyanmaktır , Kalkınmaktır  ve en önemlisi de Hür yaşamaktır..
                                                               ***
Malumunuz emperyalistler, bir ülkeyi  yıkmak ve köle etmek  için  iki kuralı hayata geçiriyor , Dil’i (eğitim) bitiriyor , Dini  yozlaştırıyor.  O nedenle  Cumhuriyet tarihinde Ulu önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün  ölümünden  bu yana Eğitim Ordumuzun   tarumar  edilmesine  göz yumanlardan , onay verenlerden tiksiniyorum.
Ve biliyorum ki, beyinleri esir alınmış insanların  yiğitlik , alçak gönüllülük ve dik durmak  gibi  erdemleri de iflas eder.
Bu minvalde beyinleri boş inançlarla doldurularak köreltilmiş  insanlara,  yazılan tarihin sahtesinin servis edilmesi hiç de zor olmamıştır. Küresel güç ve o gücün  içimizdeki taşeronlarınca unutturulmaya ve saptırılmaya çalışılan Ermenistan meselesinin’ iç yüzünü  bilmeliyiz diyor ve okumanız için   tarafımdan hazırlanan naçizane dokümanı   EK -1 de sunuyorum. 

Günümüz savaşının vazgeçilmez silahı olan ‘medya’ sektörünün önemine sıkça  değindiğimden, çarpıcı bir örnekle yetineceğim..
Zira gazeteci Swinton’nun,  aşağıdaki mesajı  dünya medyasının misyonunu  özetler niteliktedir.

 BİZ GAZETECİLER ENTELEKTÜEL FAHİŞELERİZ!

Yalnız bu tespit üzerine sayısız   kitaplar yazılır.
Söz konusu  Ermeni vahşeti olunca , özenle çalışarak  kitapçık haline getirdiğim Hocalı katliamı  gerçeklerini  de siz değerli dostlarıma EK-2 de sunuyorum..

Sonuç olarak , her Türk vatandaşının  Ermenistan katliamının  ve  Türk soydaşlarına yapılan  Hocalı vahşetinin  iç yüzünü öğrenme mecburiyeti vardır.

Bu dokümanlarla , kanla yazılan gerçekleri göreceğinizin , ileri sürülen yalanların gerçeklerle örtüşmediğinin teminatını veriyorum, siz kadir bilir dostlarıma..
Hak ettiği Göçe ( Tehcir)  zorlananın da,  katliamı yapanın da   Ermeniler olduğuna bizzat şahit olacaksınız..
 O nedenle diyorum ki;
“Tek eksiğimiz  tarihi gerçekleri ispat   etmekteki zafiyetimizdir, beceriksizliğimizdir..

En derin sevgi ve saygılarım, gerçekleri bilip , gereğini yapanlaradır..26 Şubat 2015
Fevzi Moray
VATANSEVER
EK- 1  SÖZDE ERMENİ KATLİAMI
EK- 2 HOCALI VAHŞETİ


.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder