Pazar, Mayıs 13, 2012


ELİ ÖPÜLESİ ANALAR KUTSAL VARLIKLARDIR..
Değerli  dostlarım,  baş tacım, yaşam kaynağım, gururum,  her şeyim olan Anamı kaybettiğim 27 nisan 2008 tarihinden bu yana dört yıl bir ay geride kalmış. Bu gün anneler günü  ve ben yine o kutsal varlığa olan sevgimi , saygımı ve minnet duygularımı , onun bize  bahşettiği  tüm güzel hasletleri  siz değer verdiğim kutsal varlıklarla  bütünleştirerek huzur bulmaya çalışıyorum..  Aradan dört yıl geçmesine rağmen sanki dün Allah'ın  kollarına  emanet etmişim gibi  olay  tazeliğini korumaktadır. Beynimden ve  yüreğimden asla silinmeyecek olan sevgili anneme  Allahtan rahmet diliyorum.  Biliyorum ki o mukaddes varlık Cennetin en mutena yerinde bulunuyordur.
                                          ***
Değerli dostlarım kendimi bildim  bileli  ilke olarak Anaların,  Bacıların, Ninelerin, netice olarak Kutsal Varlıklar olan Bayanların yüceliğine yürekten inanmışımdır. O nedenledir ki, bu gün dile getirdiklerimi ;  şehit düşen , yaralanarak  gazi  mertebesine ulaşan kahramanlarımızın acılarını  en çok hisseden  analarımıza ithaf etmek istedim..
Bu vesileyle sizlerin bu anlamlı gününüzde  mübarek ellerinizden öpüyorum.
Yaşayan mukaddes varlık olan hanımefendiler  layık oldukları şekilde huzur içinde yaşamlarını sürdürsünler.  Kaybettiğimiz analarımız   ise nur içinde yatsınlar.
Tartışmasız böylesine kahramanları dünyaya getiren anaların   mekanı  CENNETTİR..
En candan sevgi ve saygılarımla.13 Mayıs 2012- İZMİR.
Fevzi MORAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder